ansökan

Sitter o kedjeröker, dricker isvatten, lyssnar på Three Days Grace och skriver på en jobbansökan.
Jag hoppas verkligen på att få jobbet. Jag är delvis försörjd av min bortgångne morfar som testamenterade allt till mig inklusive hans hus på Fårö som jag inte var intresserad av och därför sålde.
Men nu är jag trött på att bara gå hemma och svara dumt på frågor om vad man sysslar med.

"Jag är hemmafru"
"Jaha, så du har kille?"
"Nää, eller jo. Fast jag är inte hemmafru åt honom, utan åt mig själv... ehhe"


Det rör sig om ett receptionariejobb, enklare sådant.
"Privat" fixat. Jag var där idag och låtsades söka efter någon bara för att kolla in lokalerna och folket.
Verkade skitbra! Massa snygga killar och tjejer som såg sköna ut.
Jag har istortsett jobbet men de ville ha en ansökan för " O se hur jag verkade".
Meáns att allt hänger på texten jag skriver på nu...
Har fått ytterligare ett mms från Mr Muscle. Han som håller om sin syster.
Jaha, tack?
Min killkompis Isak ringde nyss och förklarade "Pressiiis hur en penisförlängare fungeerar" sedan la han på och jag misstänker att han är väldigt full. Nog däckad nu om jag känner honom..

Nu ska jag skriva vidare!



Bara jag som tycker dessa tu är grymt lika?


Kommentarer
Postat av: R

Mhm, så du försörjer dig på ett arv. Jag fick ett arv förra året. Tjackade lägenhet för degen. Önskar jag hade sparat typ hundra lax men, nej, nej, allt ska bort. Jag rear ut mitt arv.
Jo, visst fan finns det likheter mellan grabbarna grus på bilderna. Men så fort folk rakar skallen så blir de ju mer lika varann. Generalisering, jag vet, men sån är jag.
Tare.

2007-08-03 @ 14:43:23
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Erica

Hittade nyss din blogg och den ligger nu bland mina favoriter, du skriver som jag önskar att jag kunde göra men tyvärr hittade mina "dater" bloggen.
Ville egentligen bara såga hej och att jag gillar hur du skriver. //E

2007-08-03 @ 18:28:54
URL: http://www.ihpep.blogg.se
Postat av: Felicia

ja herregud, arv är så lätt att bränna upp, och så snabbt. hoppas det går bra med jobbet! =)

2007-08-04 @ 23:44:15
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: Emma

R: Men vafan, en lägenhet är ju värt o slösa arvet på tycker jag.. :)
erica: Tack!:)
Felicia: Jo, men jag betalar ut lite av det till mig själv varje månad och har på så sätt inte lyckats bränna allt på ett bräde, tack!

2007-08-05 @ 23:26:47
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0