Cheeze's

Mr Pojkvänsmaterial hämtade mig igår och vi körde mot Södetälje.
Jag trodde han skulle bjuda mig på någon restaurang eller liknande.
När vi svänger av mot Södertälje kläcker han ur sig precis vad jag vill höra.
"Vi ska träffa mina föräldrar"
Jag fick liksom inte fram ett ord.
"Jamen jag vet att du är nervös inför det men nu måste du, jag vill ju visa upp min prinsessa!"
Jag sa inte ett ord förrän vi kom fram. Hans mamma öppnade.

Jag fick inte upp spännet på mina klackskor och höll på att vingla omkull.
Jag hängde upp min kofta över tretusen andra jackor och självklart gled den ner, gång på gång.
Tillslut knögglade jag in den längst in i högen av skor. Och där ligger den kvar kom jag på.
Grädde på pizzan - Hans föräldrar pratar bara engelska. inget problem för mig visserligen men det blev så spänt..
Mr Pojkvänsmaterial har  fyra syskon- alla satt vid det uppdukade bordet. 
Tjejer på ena sidan bordet, killarna på andra sidan. 
Jag satte mig bredvid en brodet.
Han sa att jag minsann inte fick sitta på killsidan. Jag fick sitta med hans systrar och mamma bredvid mig på ena sidan och killarna på andra sidan. 
Jag har aldrig gjort bort mig såhär mycket i hela mitt liv. 
Vi åt kött och potatis och på ena sidan bordet stod någon lila kräm som jag givetvis trodde var gelé.
"Oh, do you want the desert now? Okey."
Jag vet inte var mina hjärnceller tog vägen, jag kunde varken skämta bort det eller bara säga nej. 
Så jag åt kött potatis och plommonkräm! Och log utav bara helvete.
Hans syster var väldigt fascinerad öve hela mig.
" Oh, is that your nails?"
" No, they are fake.. hhehe"
 
"WHAT?"  hon SKREK. 

"I really do love your hair, i also want to have it that way naturally"
" Its colored actually"
"WHAT?"

"You are so brown, i dont get brown easy"

Här var jag så trött på och hispla om hur fake jag var så jag sa att jag varit i Grekland i början av sommaren, trodde att Mr Pojkvänsmaterial skulle fatta hinten och spela med.
"Noo, Emma you are sunkissed by the solarium" 
Som tur var var systern redan inne på o kommentera mina kläder. 

Jag hjälpte hans mamma att duka av och när vi var ensamma i köket
" Soo, Emma I like you. I think you are a good girl for my boy. And you don't have to ask. I say yes"
"What?" 
" Yeah, you know. I said yes, you two can do it now" 
"Do what?"
"Yooouu knooow, have sex!"
 

Jag trodde jag skulle falla baklänges och slå huvudet i bordskanten. Jag ville falla baklänges och slå huvudet i bordskanten. Hon ville alltså att jag skulle komma och be om hennes tillåtelse om att få ha sex med hennes son. 
Hon trodde alltså att vi dejtat i ett halvår utan att ha gjort det? herregud..   

Hur lättad jag var när vi satt i bilen därifrån kan jag inte beskriva med ord.

Tack för mig, Mr Pojkvänsmaterial sa "Ja jag skulle ha bett dig fråga men hon brukar inte alltid ta upp det"

Jag har sovit hela dagen. Säger det er något?




 

Kommentarer
Postat av: R

Fy fan vilken schysst story!
Garvade som fan.

2007-08-10 @ 15:43:04
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Panthern

Skrattade såklart åt detta men åh en sådan mardröm det måste ha varit! Vart var dessa svärföräldrar ifrån?

2007-08-12 @ 18:12:05
URL: http://www.ihpep.blogg.se
Postat av: Emma

R: Hahah, jag vet..
Panthern: De har flyttat från land till land, min kille är född i Holland men har alltid pratat engelska. Hans föräldrar är födda i England och deras famlij har flyttat runt i 6 olika länder..
Alla syskon är födda i olika länder i princip.. sjukt.. :P

2007-08-12 @ 19:31:28
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0