Clarissa har gift sig!

Jag, Emma har tagit över min vän Clarissas blogg.
Hon mår alldeles utmärkt. Magen växer, de flyttpackar och i helgen gifte de sig!

Hon ringde på fredagen och bad mig vara vittne på deras bröllop.
Jag och en kille som heter Daniel fick alltså varsin biljett till Gotland.
De gifte sig i solnedgången bland raukar och Daniel vigde dem.
Som jag grät! Det var så oerhört vackert o de läste egenskrivna löften o kärleksförklaringar till varandra. 
Vi åt trerättersmiddag och sedan lämnade jag o Daniel dem och festade på Bur. och kom på en underlig efterfest...

I den här bloggen kommer jag iallafall skriva om mitt liv och mina infall. 
With love /EMMA

image1

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0