Det bästa för dig

Ni får ursäkta att min blogg blir åtsidosatt men jag har mycket att fixa med inför jobbstarten osv..

Idag kom Mr Hotguy hit till mig med mat och kondomer...
Vet inte varför han krånglar med kådisar när jag käkar p-piller..
Iallafall så började han prata om vilka problem han hade med sin flickvän.
- Vilken av dem?
- Nichandra. (vilket porrnamn?)
 Där gick gränsen för mig. Okej att jag vet att han har massa girlies och han vet detsamma om mig, men jag tänker inte sitta o prata om hans problem med någon av sina andra tjejer..
Sedan har jag sprungit i en timme på löpband, Pratat i telefon med Mr Pojkvänsmaterial, pappa, Mia, min nya chef, Josefin, Isak och Någon supporterbrud. Scho, mitt öra är helt rött.
Pappa blev så glad att jag fixat mig ett jobb att han satte in fem tusen på mitt konto och beordrade mig att njuta av dem. Thank yoou i said.

Nu ska jag hem till Mr Pojkvänsmaterials lägenhet, han är inte hemma utan hos sina föräldrar. Thank god att han inte tvingade med mig.
Hans säng är iallafall skönare än min så.

CIAO FOR NOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0