Emma heter jag, jag vill få ut maximum av livet. Varför prova en när man kan prova alla?

I väntan på Josefin tänkte jag skriva av mig lite.
Jag är ur andras ögon sett "otrogen".
Men eftersom jag inte är flickvän till någon av dem (enligt mig) är jag väl ändå inte otrogen?
Okej att jag träffar dem alla regelbundet och beter mig som en flickvän till några, men jag står för mina handlingar.
Vi har

 Mr Ex - Honom jag aldrig kommer över. Egentligen upphovsmannen till mitt beteende. Vi hade ett förhållande i 4 år, Han åkte på konferanskryssning med jobbet och kom tillbaka med ny flickvän.
De har idag en son tillsammans. Chanserna att det ska bli något mellan oss igen är ganska minimal. Men hoppet är det enda som håller en uppe, right? Han är fortfarande den enda som fått mig att känna sådan stark kärlek och uppskattning.

Mr Pojkvänsmaterial - Skulle jag behöva välja mellan mina pojkar är det denna man jag skulle välja.
han behandlar mig som en prinsessa. Jag känner kärlek till honom. Men inte stark nog för att lämna mitt nuvarande liv och ägna mig helt åt honom, så spännande är han inte.

Mr Hotguy - Denne grabb har lika många brudar som jag har män.
Vi båda vet om detta men träffas ändå ibland för några sköna pratstunder och ska jag utnämna någon av mina pojkar som är bäst i sängen är det definitivt han! Jag förstår verkligen varför han har så många girlies.

Mr Bartender - Oftast när jag går ut hamnar jag på klubben där han jobbar i slutet av natten..
Han är rolig och smart. Dock väldigt barnslig och omogen men som komplement funkar han bra, vem vill inte släppa loss och vara barnslig ibland?

Mr Muscle - Enorm muskelknutte som är bäst på att trösta och jag älskar att ligga med huvudet på hans vältränade bröstkorg. Vi träffas dock oftast på gymet och kuckilurar. Han och jag ser nog varandra som KK, fast outtalat.

with love /EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0