Home sweet home

Hej, och förlåt...

Mr Pojkvänsmaterial plingade på min lägenhet i lördagsmorse. Jag menar 09.00. Trodde han att jag skulle vara fixad o klar? Iallafall, han fick vänta i ca 2 h medans jag fixade mig.
Sedan åt vi brunch ( en lördag..) och åkte ut till hans föräldrars lantställe efter det.
Jag har faktiskt haft det riktigt trevligt. Stängt av mobilen och verkligen lyssnat på honom och reflekterat över det. Klok man jag har att göra med kom jag underund med..
Många myggbet och många vinglas senare är jag nu hemma i min lägenhet.
13 missade samtal och 21 mottagna sms och jag känner mig rejält flow.
I
morgon skickar jag in jobbansökan som ajg förövrigt blev väldigt nöjd med.
Oj, nu fick jag sms av Mr Hotguy som bara ska komma upp och hämta sin Ipod han glömde här för typ 2 månader sedan.. Räkna på den kvoten ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0