Is a mystery, how you can be everywhere but here.

Senast sedda film: Underbaroch älskad av alla, inatt
Senast köpta skiva: Köper inte skivor
Sparar till: Ingenting.
Väntar på: Att Mia och Leticia ska komma =)
Pålägg som gäller: Räkost
Dagens dryck: Mammas flädersaft
Senaste boken du läste: Någon i samband med nya jobbet, hur man bäst bemöter människor.
Senaste maträtten du åt: Sallad igår
Senaste klädesplagget du bar: Jeansshorts och t-shirt med tryck, hawaianas
Senaste repliken du yttrade: Men vafaan
Senaste personen du träffade: Mr Bartender
Senaste personen du pratade i telefon med: Mia
Senaste personen du fick brev av: Mr Muscle
Senaste gången du sov: Igårnatt
Senaste saken du köpte: Nektariner,Inlagda persikor
Vad har du gjort idag: Absolut ingenting
Gillar du svarta kläder: Ja.
Hur tidigt stiger du upp: När jag vill om jag inte har någon tid att passa
Vilken färg har du på håret: Blondt
Vad har du för färg på ögonen: Bruna
Är du uppväxt i stan eller på landet: Schtorstaan
Var har du ont: Träningsvärk i rumpan
Vad lyssnar du på för musik nu: Nick Lachey- Everywhere but here
Vad tycker du om idrott: Bra
Vad har du för klocka: D&G Testbildsklocka, fast den är inte min
Favoritgodis: Salta/Vinter-katten
Dyraste plagg du köpt: Jeans för 6000 tror jag. Som blev snodda på gymet
Har du jobb: Ja :D ! september blir jag kontorsflicka
Vad fick du på ditt senaste prov: Oj, har inte haft prov sedan gymnasiet.. Fast då var jag duktig VG, kanske?
Favoritämne i skolan: Engelska älskade jag.


apropå frågan om brev. Imorse låg ett litet kuvert på hallmattan. Från Mr Muscle som förklarade att han hade börjat träffa en tjej och ville satsa på henne. Han har bytt gym och tackade för tiden med mig.
Tack, själv...

Mia och Leticia kommer och jag ska passa Leticia i någon timme medans Mia ska få lite alonetime med massage och promenad = )
Hoppas att hon har en bra dag, jag är inte jättebra med bebisar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nick lachey?

2007-08-16 @ 23:22:27
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Emma

grapoluponape: Ja, du vet han som var gift med Jessica Simpson? =)

2007-08-17 @ 22:07:39
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0