Konstigt...

Gick somsagt promenad med Mia, min allra bästa vän som bodde en månad hos mig och Mr Ex när vi var ihop.
De är idag bra vänner och har kontakt då de har fått barn samtidigt. Hon säger att han har börjat fråga jättemycket om mig, "Vågar man kontakta henne för o bara ses?"
Har han frågat.. Jag får rejäla fjärilar i magen av detta, men han har ju barn och flickvän..
Vill han något igen eller vill han verkligen bara "ses?" Han har ju somsagt ringt till min mamma och frågat om mitt mobilnummer. "Han gamla hade gått sönder och alla nummer försvunnit"

Detta sätter mitt lilla huvud på högvarv, han frågar ut mina närmaste om mig men kontaktar mig inte?
MÄN säger jag bara.
Nu ska jag ta på mig raffsetet och ta en taxi hem till Mr Hotguy..

Kommentarer
Postat av: R

Man ska lämna ex ifred. Men helvete vad svårt det är. Jag är fortfarande lite kär i mina två förra ex, men det blir bara ett helvetes knas när man ses för nattliga seanser igen. Dessutom har ju ditt ex knodd och fruga. Leave it!
Eller...

2007-08-09 @ 11:32:52
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Emma

R: Du har rätt. Men jag blir så exalterad, han är den som gett mig mest kärlek och trygghet i hela mitt liv och så börjar han trassla om mig igen. Jag kan inte glömma honom.. Men jag tänker inte kontakta honom... Ex är det svårast esom finns..

2007-08-09 @ 13:36:00
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0