Love it.

Den skönaste känslan i världen är när man kommer hem vid tolv på natten.
Jag har alltid överskottsenergi på natten så - plocka upp alla kläder från golvet, allmänt plocka och diska. Och sedan gå och lägga sig med tanken i bakhuvudet att lägenheten är någorlunda städad, och att jag kan sova precis hur länge jag vill imorgon.

Har inte gått upp än. Ligger i sängen med juice och slösurfar.
Ska ta på mig kläder och köra en timme på gymet.

Sedan Måste jag iallafall
Rensa datorn (ska ha denna som jobbdator vilket betyder att jag måste installera ett megastort program, har en känsla av att det inte kommer gå på min överfulla dator..)
Dammsuga (vad var det för golv jag hade?)
Byta gardiner ( Snart jul igen iofs..)
Ringa nya jobbet ( När ska jag börja? ..)
Ringa pappa ( Flyttat?)
Ringa 3 ( datorräkning på 1498:- känns lite wrong..)

Good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0