Om äppelkaka

Todelo.

Gårdagen var helt fucking fabolous.Massor av folk och alla var helt partyboomade.  
Jag upptäckte en ny värld i champagne, Jävlar vad gott det är!
Har aldrig tyckt det förut men igår drack jag mig redlös på skumpa och vodka lemon.

Vi kom hem vid två och gjorde två äppelkakor(!). Smakade på dem idag och de smakade.... äckligt. Fysatan vad äckliga de var. Baka aldrig på fyllan mina vänner.
Mr Pojkvänsmaterial skulle vara barnvakt åt sin lillasyster så han var tvungen att gå upp vid tio och jag tyckte för himla synd om honom.. Ni kan väl förstå..
Sömn 6 timmar + baksmälla från helvetet+ skrikig och trotsig 5åring= baaad result

Wish him luck.
Jag ska iallafall dricka ett glas treo och kanske ta en macka, slänga äppelkakorna och sedan somna ooomm :)

Kommentarer
Postat av: charlie

Skumpa är gott :)

2007-08-26 @ 17:03:59
URL: http://www.mrbayron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0