Om baksmälla

Har inte fått något svar från Mr Muscle. Tack o lov.
Har precis vaknat, baksmälla light.

Mr Pojkvänsmaterial kom inatt vid 3 och trodde han skulle få sig ett o annat..

Bara det att han var så full att han ramlade ihop på mitt hallgolv så jag fick släpa honom till soffan.
Han är väl vaken nu tror jag, Jag sitter i mitt rum och väntar på att han ska komma in hit.
Fast han måste nog dricka x antal glas treo och kanske sätta fingrarna i halsen först.
Hoppas han blir bättre tills ikväll för jag ska gå ut och alla mina brudar är bortresta eller "orkar helt enkelt inte".

Nej, nu orkar jag inte sitta här längre, jag får väl gå ut och göra en återställare till honom och kamma in lite flickvänspoäng...



Kommentarer
Postat av: Rana

hehe naaw stackarn.

2007-08-25 @ 17:05:57
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Josefine

Hehe, låter som en jobbig dag nu då kanske? ^^
Tack för kommentaren, förresten! Ja, jag vet, den är finast, det är det som är jobbigt :-P

2007-08-25 @ 18:48:44
URL: http://stillwaters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0