Om förlåtelse och extydning..

Igår när jag satt o grunnade på allt i Mr Pojkvänsmterials lägenhet bestämde jag mig för att stanna tills idag då han kommer hem.
Han blev nog rejält paff och sedan kom han direkt och kramade mig och sa förlåååt.
Vi har legat i hans stora säng hela dagen idag och ätit lösgodis och pratat.
Jag övertygade honom om att man visst kan vara ihop men bara träffas någon enstaka gång i veckan.
Han blev man och fick lite gentlemannastake i sig och sa okej, för dig då.
Allt är klart mellan oss och det är jätteskönt.

Mr Ex ringde förut.
"Nämen oj, shit var det du! Jag skulle ju ringa till min syster!!"
 Okej att hans syster också heter Emma men han har aldrig ringt "fel" förut.
Än en gång får jag fråga mig själv VAD FAN VILL HAN?
Varför ringer han inte och bara snackar?
Jag kan vara cool med att han gillar att prata med mig, för det vet jag ju att han gör/gjorde.
Jag tror mycket väl att jag skulle kunna ha honom som vän (inga moralkakor..) men då måste han säga det och inte gå genvägar genom mina vänner.
Åh, jag blir galen! Jag har tusen anledningar till allt och det gör mitt huvud till ett enda snurrigt virrvarr som jag inte kan ta reda på.

Kommentarer
Postat av: Panthern

Vad kul att läsa att allt löste sig för er och att du fortfarande får dn frihet du behöver. Lösgodis och mys låter härligt, jag har tvättat och strukit... Inte riktigt lika mysigt;)

2007-08-19 @ 23:30:09
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0