Om... ingenting egentligen

Om ni skulle komma hem till mig nu, skulle ni se mig sittandes på golvet i köket.
Med en ciggarett i ena handen.
Ett glas hallonsaft spädd med vodka i andra.
En laptop i knät.
Ni skulle se tårar rinna nerför mina kinder.
Ni skulle troligen reagera på hur sorglig jag är.
Patetisk.
Ni skulle kanske fråga "Varför gråter du?"
Jag skulle inte ha något svar.

Jag är bara så rädd och ångerfull.
Jag får sådana här downs ibland, oftast innan mens, Men det förstör liksom det melankoliska i texten.



Kommentarer
Postat av: Panthern

kanske något i luften, jag och min jobbarkompis satt och pratade idag och det visade sig att vi båda kände oss så jävla nere. Why? I have no idea!
Hoppas det känns bättre för dig nu iaf, sådana här perioder brukar gå över rätt snabbt=)

2007-08-25 @ 02:33:33
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0