Om lista

Vad heter du: Emma

Var bor du: Sveriges hufvudstaad

Trivs du där: Jao, mucho brao

Brukar du läsa horoskop: Yes, fast det är roligast o läsa dem dagen efter.

Har du körkort: Yes. Hur vet jag inte. Kan inte växla knappt

Favoritdjur: Marsvin, ååh vad jag saknar alla mina marsvin från när jag var liten. 7 st hade jag.

Festar du mycket: Jora,

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, sad as I am

Brukar du bli för full: Depends
Antal kuddar i sängen: Sover inte med kudde

Äger du ett busskort: kan man åka buss på årskort på tuben?

Vad åt du till frukost: Smoothie
Har du haft sex idag: Mmm

Nästa mål i ditt liv: Leva livet totally

Hur svarar du i mobilen: Emma? Tooodeloooo till dem jag känner
Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: Nej

Vad är det för veckodag?: Fredag, Nej. Lördag!

Vad åt du senast: Glass tillsammans med Channing

Vem fick du sms av senast: Mr Pojkvänsmaterial "I am your bitch 3 am"
Vem ringde dig senast: Mr Pojkvänsmaterial, full som ett ägg och vill komma hit. whatever

Godaste ölen du druckit: Blä för öl
Vilka hårfärger har du haft: Blondt, svart och knallrosa

Vad såg du senast på TV: Step Up

Vad läser du för bok just nu: Ang. nya jobbet, om hur man bäst bemöter människor typ.

Längd: 178 cm

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Blaondi

Är du kär i någon: Mmm

Vad gör du om ett år: Inte den blekaste, Är lycklig förhoppningsvis
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej

Dricker du: Mmm,

Vilken parfym använder du: CoolWater By DavidOff

Vilka skor använder du: Om jag skulle gå ut nu skulle jag probably ta mina svarta ballerina
Dagens klädsel: Hipsters och t-shirt

image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0