Om min sista lediga dag och foppatofflor

Min sista lediga dag. På måndag blir jag receptionarie och kan glömma att vakna tolv varje dag.
Det känns lite vemodigt, men ändå så vänder jag sida i boken om mitt liv och det känns BRA!
Hoppas folket där är super, har ju varit där två gånger och då har jag trivits jättebra! Alla som gick förbi sa hej och endel frågade om jag var ny osv.. Great, I am so excited!

Idag var jag tvungen att ta tunnelbanan in till city och handla då min mamma lånar bilen.

Jag åker inte tuben så ofta vilket är ganska stupid, Jag bor tre minuter ifrån tunnelbanestationen och det tar tredubbelt så kort tid till dit jag ska än om jag åker bil.. Hmmm..
Jaja, jag är somsagt inte van vid tunnelbana och fick en smärre chock av tjejen som satt mittemot mig.
Han var helt okej snyggt klädd, jeans, tröja och FOPPATOFFLOR!
Ett par stora jävla klumpiga illrosa klodonser! Hur, hur!!! kan man ha sådana bland folk?
Jag förstår om man har dem hemma i trädgården men aldrig, aldrig att jag skulle ha ett par sådana på mian fötter och gå av på t-centralen!!
My god jag fick en chock när jag såg flera som hade dem..
Så enormt groteska och fula.

Japp, fick iallafall handlat det jag skulle. Snygga Marimekkoblock till jobbet som DE betalar för!! :D wihoo
Jag får 500 extra till min lön som ska gå till "representabel bemötning"
Eller något sådant, det betyder att jag måste ha det snyggt och ordnat på skrivbordet, Ha felfria kläder och fräscha naglar och vara så hjälpsam jag bara kan! Jag har läst ut boken jag fick hemnu och jag tror verkligen jag är ämnad för serviceyrket!

Mr Ex ringde men jag missade det. Ska ringa honom ikväll tror jag. Vågar jag? 
Stalkerpitten har inte hört av sig och det är så skönt. Hoppas det håller i sig. 
 
Nej, nu ska jag dricka upp min latte och dra mitt arsle till gymet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0