Om mys

Åkte somsagt ut till min kära mor igår.
Härligt med treättersmiddag, skvaller om grannarna och pekpinnar, precis som det ska vara.
Sedan ringde Mr Pojkvänsmaterial och mamma ryckte telefonen ur handen på mig och skrek till honom;

- JAG HAR HÖRT ATT DET ÄR DU MIN DOTTER GILLAR, OM DU SÅ MYCKET SOM SÄGER ETT FULT ORD TILL HENNE SKA DU FÅ MED MIG ATT GÖRA!

Det var självklart på skämt men jag vet inte om Mr Pojkvänsmaterial förstod det..
Det var iallafall supermysigt och jag låg i min flicksäng och pratade med honom, Jag och mamma skulle kolla på en film och han fick lite ryck och satte sig i bilen och åkte ut till oss!
Mamma älskade honom och vi hade det jättemysigt, kaffe, glass och Crash på DVD:n, Sämsta filmen jag sett men vad gjorde det?
Jag låg ju med huvudet i min beloved:s knä och med fötterna i min beloved mors knä..

Nu är jag hemma i lägenheten igen och ska dammsuga och handla för att åka hem till Mr Muscle vid åtta.
pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0