Om nya mobiler och grym låt

Mr Pojkvänsmaterial har köpt ny mobil och detta sms trillade nyss in:

"Räknar dig slitnälft baby, kan jag komma ikväll? kan fixa kaj om du inte sedan ätit? har inte en aning om hur man ändras ord på denna sak på du där försöka tyda.."

Jaa...
Förresten ger jag er nu strikta hårda jävla order om att ladda ner Dannys- If only you och vrida högtalarna till max.
Jag vet, Danny.. Men denna låt är så skön att jag inte kan ha den på när jag sitter vid datorn för jag måste dansa when I hear it.

Kommentarer
Postat av: Panthern

Haha sött! Killar är ju gulliga när dom är så där komiskt klumpiga=) Ska ladda ner låten nu, behöver något som piggar upp så jag orkar med att jobba=)

2007-08-23 @ 09:57:00
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0