Om snäll flicka och lustig mamma

Igår när jag läste runt på olika bloggar kom jag till Josefines, hon hade ställt frågor till alla mammor därute och många svarade att det snällaste omgivningen kunde göra var att passa barnet en liten stund så mamman fick egentid.

Sagt och gjort, idag har jag gått med Mias Leticia i vagnen i säkert två timmar.

Det var superskönt och jag hade köpt ansiktsmask och nytt nagellack till Mia som var såå glad när vi kom tillbaka.
Jag kände mig såå snäll o duktig :)
Det roliga var att när jag var ute på promenaden och L var vaken, så satt hon upp och kikade.
En mamma med en annan barnvagn vars unge sov tog tag i mig i armen
" Lustigt att din dotter är vaken när min sover!"
Sa hon bara och släppte mig o gick. Jaha? jättelustigt..
Sedan har jag varit och handlat. Nu ska jag hem till Mr Hotguy, vi ska nämligen gå på bio.
Jag hatar bio. Jag vet inte varför, I just do it.
Ljusa jeans, mönstrad topp i gula toner och en svart kofta är vad jag har på mig =)

Ciao ciao ( bella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0