Om vanor och mig

Tänkte följa mainstream och göra en lista på 10 egendomliga saker eller vanor om mig.
TIO SAKER OM MIG, helt enkelt! 

 ♣ Jag måste göra allting i en speciell ordning på morgonen annars får jag spasmer och klarar inte av det.
Gå upp - duscha - äta frukost - sminka mig - klä på mig -> klarrrrt!

♣ Jag har ingen kontakt alls med min biologiska pappa.

♣ Jag pratar jättemycket med mig själv när jag är ensam.

♣ Har blivit misshandlad och våldtagen

♣ Jag är helt sjukt förälskad i Coops lösgodis, inget annat duger! Jag äter inget godis, bara coops lös.

♣ Jag har jättemycket tvångstankar, nuddar jag med handen på något kallt måste andra handen också nudda,Ska jag stänga ett fönster måste jag räkna till fem innan jag gör det,  Ja, allt möjligt!

♣ Jag har inga gymnasiebetyg.

♣ Jag har jättebra sångröst och har sjungit på dop, bröllop o liknande men lagt av, min röst pallar inte. Vilket är synd, jag älskar att sjunga!

♣ Jag har inga syskon men har aldrig blivit bortskämd. Jag har alltid fått kämpa för mina pengar, ända sedan jag var 5 år och det tackar jag min mamma för!
 
♣ Jag är född i Turkiet men helsvensk. Jag ploppade ut tre månader för tidigt och mamma var på semester :)

Nu mina dear friends får ni ställa frågor om svaren ovan eller om vad ni vill!

Kom igen! I love frågor!
Jag ska åka till min mamma nu och vara där tills imorgon och jag förväntar mig åtminstonde någon fråga!
Puss och ha en bra kväll och natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0