Sad but true

Sitter här o gråter o gråter.

Vet inte alls varför. Har suttit uppe hela natten och kollat på gamla bilder, gamla dagböcker,filmer osv..
Nostalgisk kanske man skulle kunna kalla det att jag är.
Just nu vill jag inte alls leva mitt liv, jag vill leva monogamt. Med EN man som älskar mig så till fullo att han kan ge upp sitt liv för mig. Jag vill känna mig saknad  när jag går utanför dörren, jag vill komma hem till tryggheten.
Jag vet att jag inte klarar det nu, jag är alldeles för ung och dum och flähäig.
Jag vill vara överallt, prova allt, inte missa en droppe av bägaren som jag dricker så fint av så den icke rinner över.
Men ändå.

Mr Pojkvänsmaterial har inte hört av sig sedan jag förklarade för honom att jag inte var redo att överhuvudtaget flytta ihop med honom. Vad är det för en man? Han kan ju inte älska mig. Hade han älskat mig hade han väl accepterat mitt val, förstått mig. Eller vadå, ville han bara utnyttja mig för billigare hyra och ett ligg någon gång i veckan?
Jag har sms:at honom flera gånger, får bara "tänker." till svar. Tänker på vad fan då? Om han fortfarande kan tillbringa tid med mig utan att bo ihop? Varför förstår han inte bara, att jag älskar honom, för det gör jag - Inte älskar-kom-så-gifter-vi-oss, men älskar. Men att jag inte är redo att dela mitt liv med någon under samma tak?

Jag är verkligen påväg neråt. Mr Hotguy blev sur på mig för att jag inte ville snacka hans andra tjejer, Mr Muscle är ute ur bilden för han har träffat någon som är bättre än mig. Mr Bartender träffar jag typ en gång i månaden och skulle aldrig kunna tänka mig något mer än pang-bom-tack-så-mycket-hej-då med honom.
Mr Ex vet jag ingenting med längre.Tänker inte ta reda på heller.
Mr Pojkvänsmaterial är den enda jag egentligen vill ha. Men han vill inte ha mig. Eller?



Kommentarer
Postat av: Isabella

Fasen vad tråkigt. Killar kan vara så jävla knepiga när de ska hålla in med allt. Han hör nog av sig och du verkar vara seriös med var du vill vara i erat förhållande, låt honom verkligen veta det. Sorry, I didn't mean to go all Dr Phil on your ass men jag hoppas allt går bra!
Kram

2007-08-18 @ 17:36:33
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: Panthern

Killar brukar lugna sig när dom har fått lite tid, blev nog en liten diss för honom när du sa nej och han kanske känner sig osäker på art han har dig? Hoppas allt löser sig till det bästa!

2007-08-19 @ 14:44:20
URL: http://www.ihpep.blogg.se
Postat av: Emma

Isabella: Det är inte en myt att killar har svårt o uttrycka sina känslor, inte i mina fall iallafall.. And I love DrPhil ;)
Panthern: Yes, du har så rätt. Han blev generad och hade förväntat sig ett stort sprudlande JA. Thanks hun :)

2007-08-19 @ 20:47:44
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0