sms terror



Tydligen har jag gjort något gott, Mr Ex förstod mitt raseriutbrott-sms som bara var min humor.
"Haha du har kvar din sjuka humor iallafall" svarade han. eh ja? Skulle jag ha tappat den bara för att han försvann?
Biatch.
Nej, nu ska jag gå och hämta pizza som jag och Mr Hotguy ska äta.
Har förresten fått typ 65 sms av Mr Pojkvänsmaterial som ber om ursäkt för den misslyckade kvällen.
Han går i vågor.. Jag har inte svarat på ett enda, det är därför han rider ut sina känslostormar.

"Förlåt verkligen för kvällen igår. Vill du ta igen den på fredag?"
"Snälla, svara. Jag är jätteledsen men vafan det är ju min bror.. "
" Hallå? har du fått mina sms? Vill gärna bjuda dig på middag på fredag min vackra"
" Jag bara tänker o tänker. Kanske skulle jag ha stannar och bett min bror fixa hjälp på annat sätt. Men gjort är gjort.. Är du fortfarande arg?"
" Snälla svara bara, har det hänt något?"
" Skit i det då. Du är ju iallfall jävligt kallhjärtad. Skulle jag bara ha lämnat min bror utan däck, tycker du det? Du går före mycket i mitt liv men du kan inte alltid komma först Emma."
" Men svara då för i helvete! Jag kan väl åtminstonde få göra slut via telefon?"
"Nej förlåt emma, jag ska inte alls göra slut. Jag blir bara så förvirrad o ledsen när jag sårat dig. Har det hänt något? Du brukar ju alltid svara på sms?" Puss D"


Alltså. Jag blev inte ens sårad igår. Eller ledsen eller whatsoever. Jag orkar bara inte med honom nu.
Jag fick ju mina två, så att säga. Jag är helnöjd med kvällen förutom eftergoset som uteblev. Men det kan jag leva med.. Han är en väldigt osäker person. Hade han haft lite stake hade han bara skickat första sms:et.
Då hade jag svarat.
CIAO


Kommentarer
Postat av: R

Jag får psykos på sms-terror. Fy fan. Kul å radom-hitta till din blogg. Ska lägga till den i min morgonrutin.

2007-08-02 @ 17:36:18
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0