stupid blondie

Okej.
09.30 vaknar jag av att det plingar på dörren, dum som jag är går jag upp utan att ta på mig något ( man är ju lite lost de första vakna minutrarna på morgonen), Kollar i kikhålet och där står en hell of a sexy man i blåställ och verktygslåda i handen. 
Jag råkutar in i sovrummet och får på mig trosor och behå och en enorm t-shirt. Laidback sexy. 
Han ska tydligen sätta in en brandvarnare. 

" ooh vad bra då slipper jag tjuta själv när det brinner!"

Alltså. Varför kläcker jag ur mig sådana enormt korkade och pinsamma kommentarer? Varför gick jag inte bara och la mig igen. 
Han gick efter 10 minuter och jag hade en sjukt stor ful klumpig brandvarnare i taket och en sjukt stor ångest. 

Nerå. Alla gör bort sig ibland,
Men lite dum i huvudet är jag allt.
Har råstädat hela min lägenhet idag, det gjorde jag sist julen 02 eller något.. 
Nu luktar det iallafall skitfräscht och jag är såå nöjd med mig själv. 
Mr Muscle har skickat två mms idag, ett på han när han ligger och guppar på en luftamdrass i poolen och en bild när han sitter med en drink i handen och ler. Jaa.. Som sagt. 
Nu ska jag gå en promenad till gymet och köra 30 minuters magplåga utan paus.

Om vi killar blir svetta i skrevet , kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svetta på samma ställe ?
- ?
Jo , det kallas för läppglans.

Hur får man en hund att låta som en katt ?
- Lägg den fyra timmar i frysen och kör den i bandsågen.
- MIIIIIAAAAAAUUUUUU !!!

Hur får man en katt att låta som en hund ?
- Man häller på en liter bensin och tänder på.
- VOOOOFFFFF !!!

Vilket är det populäraste preventivmedlet i Iran ?
- Mus-lim. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0