Tänk om han saknar MIG

Okej, jag är expert på att överanalysera saker.
Fick just detta sms från Mr Ex " Hej, Du har inte kvar något av färgen vi målade byrån i hallen med? Har blivit en enorm repa på den nämligen.. kram *****"

WHAT? vill han något? Vill han ses? saknar han mig? För han kan väl inte på allvar tro att jag har kvar en två år gammal färgburk till en byrå jag inte ens har?
Josefin trodde att han bara var pratsjuk.
Hon känner nämligen hans flickvän, väldigt löst. Men de gånger hon träffat henne har hon inte sagt ett ord.
 "Man får dra ut minsta lilla ljud ur henne"
Kanske får han inte så mycket snackat hemma? Kan det vara så? Att han saknar våra samtal?
För vi pratade jämt. Oftast fick vi bestämma tidpunkter när vi la oss då vi skulle sluta prata, annars skulle vi prata nätterna igenom.
Ska jag ringa honom? Eller bara skriva ett nonchigt sms?


"Nej, varför skulle jag ha kvar den färgen? Vad tror du om mig? Att jag sparar 2 år gamla färgburkar? Va? Absolut inte. Hade jag haft det hade jag gärna slängt den på dig, den var ju hemsk"

Okej, lite överdrivet. Hoppas bara han kommer ihåg min humor och att detta sms bara betydde " Nej tyvärr" 
 Okej, nu ångrar jag mig lite. Vi känner ju inte varandra längre.. HELVETE

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahah gud va jag känner igen mig i det där, speciellt att överanalysera saker haha

2007-08-01 @ 23:45:05
URL: http://feliciafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0