Yes box

Nyköping blev det. lagom full blev jag. Hem med en snygg kille kom jag.

Sedan frågade han mig och trodde han var väldigt lustig " 500, per timme eller?"
Bitchslap och jag gick i ca en timme hem till Clarissa och Rikards lägenhet och deepade med henne hela natten.

"Jag tror verkligen att jorden kommer gå under 2045"
"Varför det? Varför just då?"
"Ameh det säger sig väl fan självt! fyra plus fem blir ju elva!" 

Så idag har vi ätit lunch på Voyage och gått promenad vid hamnen.
Mr Pojkvänsmaterial kom och hämtade mig. Så nu är jag hemma i lugnet igen. Funderar på och gå o handla, eller klarar man sig med en kyl med lök, fruktyoghurt, bröd och vodka?

Just det! Precis när jag och Mia börjat bli lite runda under fötterna när vi fördrinkade ringde Mr Ex!!!
Mia svarade och sa att jag var på toa.
" Det brukar vara så ja" säger han då..
" Ja men hon ääär faktiskt det, var det något speciellt du ville?"
" Nej, bara snacka lite"

VAD VILL HAN? Hur ofta ringer man ett ex för att "snacka lite" när man har tjej och barn??
Tror jag på Josefins teori? Att hans tjej är tyst som en mus och att han verkligen vill snacka?
Jag blir helt plirrig alltså, jag har tänkt på detta konstant sedan jag nyktrade till.. Överanalysera är mitt mellannamn..

Nu ska jag hem till Mr Bartender faktiskt. Han saknade tydligen mig.

With love. EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0