Om 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är inte värt mer än andra löften...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en blev gravid.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Portugal & Finland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Egentligen inte,

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Portugal, Alla turer hit och dit med Mr Ex, Mammas inläggning på SÖS

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag har blivit mycket mer vuxen, jag sköter det mesta helt okej och försummar inte allt.

9. Största misstaget?
Jag vill säga Mr Pojkvänsmaterial, fast just i detta nu kom jag på att jag inte saknar honom det minsta!
Det största misstaget blir nog bråket med Mia, mer ångest har jag aldrig haft.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
x antal stukninga orsakade av för höga klackar...

11. Bästa köpet?
Bilen, Chrysler PT

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, fest

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Göran

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Moneybrother - They building walls around us
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, överlag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat mer på dem jag tycker om, Gjort vissa saker ogjorda

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
strulat runt...

18. Hur tillbringade du julen?
Släkten

19. Blev du kär i år ?
Ja

20. Hur många one night stands?
Riktiga ONS? 4.

21. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn, Fråga Olle, Peking Express

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja

23. Bästa boken du läste i år?
Ojojoj, massor. Har läst helt galet detta år

24. Största musikaliska upptäckten?
Ryan Cabrera & Moneybrother

25. Något du önskade dig och fick?
Fast förhållande, trygghet

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mycket jag vill ha men inget jag inte kan leva utan

27. Årets bästa film?.
Tusenbröder . Återkomsten Tv versionen

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Festade, firade Alli 20 år

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Självklart, om man får drömma fritt men jag klarar mig som det är...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Klassisk/fashion

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, all lättnad som lyfte iomed slutet med alla mina förhållanden samtidigt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Henrik Lundqvist

33. Vem saknade du?
Mikael, alltid.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Alli , Göran, Mr Pojkvänsmaterial

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0