Om att öppna kalendern...

Förstrött öppnade jag kalendern för att ge mig själv lite ångest av alla de vita sidorna när dagens sida är fylld med en rad. " X o x på middag 18.00"

WHAAAT
Shit, min lägenhet ser ut som crap och jag har inte ett piss förutom lussebullar och kaffepulver hemma...

X o x är/var mammas avlastningsfamilj när jag var 15, jag kan fortfarande komma ihåg den helt absurda känslan av att vara till så stort besvär för sin egen mamma att en familj som ska avlasta henne sätts in...
Jag var hos dem några helger ibland men året efteråt flyttade jag ihop med Joakim, men de vill fortfarande ha kontakt.
De är överdrivet äckliga och tillgjorda, jag hatar em lika mycket som jag gjorde då. ärligt talat.
Jag har aldrig velat göra någon illa, allra minst min mamma och så kom de där och trodde att jag skulle älska deras lilla röda-knutar-familj.
Det är bara dem som hör av sig till mig.
Bläääääääääääsh

Aja, får väl stuva in all disk i skåpen, dra några varv med dammsugaren och låtsas att jag har ett jobb så de kan förstå att jag inte är densamma nu.
För det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0