Om dagen idag

Fy satan så helvetes jobbigt det var o jobba idag, gick med telefonen i handen hela dagen och skakade.
Har varit hos henne nu en kortis, Hon mår bättre men har enorma smärtor, hon känner tryck över hjärtat och att hon känner att hjärtat har svårt att slå. Hjärtat är tungt säger hon.
Hon har så höga doser smärtstillande att hon är helt borta. Koooooonsummm viskade hon ibland som ett mantra.. (?)
Läkarna har mer hopp idag än igår, hjärtat slår, om än svagt men regelbundet och tillräckligt.

Måste åka till Jossan och bränna en CD till mamma nu, det ville hon. Men mitt musikprogram funkar inte såatte....
Sedan hem och tidigt isäng. Är helt matt även fast jag inte har gjort något. Göran är verkligen underbar, han låg vaken halva natten med mig och lät mig prata,prata,prata om mamma och minnen och liknande. Sedan gjorde han frukost till mig imorse :)


Blow her back into my arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0