Om dagen

Sjukhuset hela dagen.Isak och hans mamma kom förbi med glögg och pepparkakor, jag åt inget.
Grät så mycket så linserna flöt ut, Det är så hemskt hela alltet bara. Alla minnen, saker mamma gjort för mig, allt kommer upp och man kan inte hålla det tillbaka när jag ser henne ligga där, så svag och hjälplös med slangar ut och in och från och tillbaks.

Hon säger bara enstaka ord, det kommer troligen bli bättre och hon kommer få åka hem innan veckoslutet. Men inget är säkert. Hjärtat är fortfarande svagt och kan lägga av när det vill istortsett...

Har googlat ihjäl mig nu och ska fortsätta med det, håll alla tummar på att inget hemskt kommer hända. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte var där, måste jobba imorgon eftersom hela dagen är uppbokad..
Göran är världens ängel och ställde in affärsmiddag och kommer strax så jag slipper sova själv, snacka hjälte. Min hjälte. Vad fult det är o skriva hjälte på svenska, hero låter mkt sexigare...

Aja,

Kommentarer
Postat av: Panthern

Usch så hemskt, ville bara skicka en kram och en tanke till er!

2007-12-04 @ 01:25:55
URL: http://ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0