Om en vinare och några tankar efter en vinare

En vinflaska och ett paket ciggaretter senare och jag har fortfarande inte fått klarhet i ett jävla piss.
Vad fan har jag gjort?

Jag kan sitta uppe hela natten, för jag har inget jobb att gå till!
Måste föra över morfarpengarna från fonder till mitt konto.
Göran kom förbi och hånglade upp mig lite innan han var tvungen att sticka på middag.

"Fan vad skabbig och sexig du ser ut"
Tackar tackar, autografer senare...
 
Nu snurrar rummet lite eftersom jag bara har ätit en mandarin idag innan vinet intog sin plats.
Josefin sa bara jaha? när jag berättade att jag sagt upp mig.
Isak sa fan Emma härligt!
Det värsta är mamma... jag vill ju knappast berätta det nu och ge henne en till sak att grubbla över när hon ska få ett nytt hjärta liksom...

Nu lyssnar jag på älskadeälskade moneybrother. Men inte ens han hjälper mig. Jag känner mig bara blank.
Svart papper.
"Du kan fan aldrig slutföra ett jävla skit, Emma"
Mr Ex:s ord från när vi var tillsammans klingar jävligt högt i min skalle.
Men nu är det gjort, Nu har chefen redan ringt en ny receptionarie och alltiallo.

Vill bara ha någon här.
Och när jag gräver riktigt djupt vill jag allra helst ha Mr Pojkvänsmaterial här.
Inte Göran, han känner mig inte så djupt ännu.
Inte Mr Ex, mina känslor för honom är numera iskalla.
Bara Mr Pojkvänsmaterial som alltid har behandlat mig som en prinsessa sedan första dagen vi sågs.
Som jag behandlade som skit i slutet så det finns inte ens chans att jag skulle kunna ringa honom.
Men det är ändå så wierd att jag saknar honom. Jag får inte sakna honom.

Röööööööööööööööööööööööööööööööööv på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0