Om Görispöris och hästispästis

Var uppe med CD:n förut men de hade gett henne sömntabletter så jag bad dem sätta på den imorgon.
Credit till all personal, verkligen. De är jättelugna och tillmötesgående.

Sitter nu i soffan med thé och pepparkakor, Julmusik i stereon och my Hunkie ligger här bredvid och sover.
Jag känner mig trygg när jag är med honom, jag känner mig lugn, glad och framförallt är jag migsjälv. Jag har slutat fejkskratta och slutat sitta spikrakt. Jag är mig själv med allt vad det innebär och det känns så jävla bra.
Jag är förälskad...
Känns jävligt B att säga det eftersom jag playar kille efter kille men that's how I am...

Förresten har han tagit kort på hästjäveln, jag ska terapisera mig säger han.
Sedan ska vi ta det slooowly, jag ska titta på kortet i några dagar. Sedan kan jag komma hem till honom, veta att den är under samma tak som jag, sedan se på den irl, röra vid den och slutligen bli van med den.
Han har lagt upp ett program så fint så. Han visste inte vad han skulle skriva överst på schemat bara.. Hästfobi är det ju inte, den är ju inte riktig, utan i svart lack och stor som en dobermann....
Detta är såå våran humor och jag garvade som fan när han la upp planen för mig för hästjävlen tänker han behålla. Punkt.

Emma säger: Vad är det första du skulle ta med dig om det brann hemma hos dig?
Göran säger: Min darling hästen såklart!!!
Emma säger: Inte jag då? Om jag låg och sov...
Göran säger: Hästen under ena armen, dig under andra.

Ciao babes, Robin hur blev det med dina mamma-förbjudna blogginlägg bland kommentarerna???

Kommentarer
Postat av: R

just fan!
det hade jag helt glömt bort. jag kommer nog snart att spy ut lite saker. ikväll kommer jag nog bli full som ett djur tror jag. men jag har blivit lite småvuxen i hur jag dricker så jag är helt kontrollerad nu för tiden. Inte alls som förr när jag kunde köra hårt och göra flippade saker. men nu är jag å andra sidan bättre på att festa och orkar längre.

äh, jag bara babblar. wtf.
vi får se ikväll om jag kommenterar. idag är det lördag och jag ska på fest.

2007-12-08 @ 15:27:12
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: R

asså ni är för jävla roliga.
du ska gå i hästterapi?

2007-12-08 @ 15:33:13
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0