Om hästen.. igen

Skippade vinprovningen och tjejerna hos Josefin och åkte till nyhemkomna Isak,

Höll på att på riktigt bli grön av avund när han berättade och visade alla (jääävla) foton.

Men vi har bestämt att vi ska dit tillsammans någon dag!

Nu sitter vi i alla fall i hans mysiga soffa o nördar med varsin laptop i knät.


En något onykter msn-konversation med Göran nyss;

Emma säger: Om vi ska fortsätta träffas måste du göra dig av med din häst!"

Göran säger: "Nej"

Emma säger: "Jo"
Göran säger: "Jag kan inte ha en relation med någon som hatar min häst!"

Emma säger: "Men den stirrar"

Göran säger: "Den kollar"

Emma säger: "Den stirrar"

Göran säger: "Den får väl stå i garderoben när lilla du kommer på besök då"

Emma säger: "Den är ändå under samma tak som mig, jag känner mig obekväm med en häst i samma lägenhet"
Göran säger: "Den är inte riktig"

Emma säger: "Nej men en häst är en häst"

Göran säger: "Det är en inredningsattiralj"

Emma säger: "Oj svårt ord hörrö"
Göran säger: "Jag kan många svåra ord"

Emma säger:"coolt"
Göran säger: "Du är hästfientlig"

Emma säger: "Nej jag gillar bara inte hästar"

Göran säger: "Ja jag sa ju det"
Emma säger: "HÄSTAR SOM STIRRAR NÄR MAN SKA SOVA!"
Göran säger: "den vaktar"
Emma säger: "heller att den gör"

Göran säger: "Du är inte göteborgare, missbruka inte en dialekt du inte behärskar"

Emma säger: "behärska inte en ton du inte behandlar"

Göran säger: "Är du full?"
Emma säger: "Heller att jag är"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0