Om julafton

Vaknade tidigt och mamma sötot hade lagt julklapp utanför min dörr precis som vanligt, matchande bh och trosor, enkla i svart...........
Sedan somnade jag om och Isak väckte mig vid 11 och han fick sitt wii och dog nästan av förtjusning, jag fick presentkort på onoff till min nya laptop, friis&company väska och hårgrejer.
Sedan flöt dagen på med lite plock och pyssel, vid 6 kom lite släkt och vi åt mat och böt (bytte?) julklappar.
Fick ny locktång, mer presentkort så snart har jag datorn i hamn utan att ha bidragit med ett enda öre själv,...
Lite andra småttogott prylar, böcker, nya telefoner till hemma, sängkläder.
 Vid 1 på natta kom Lucas och hans bror ut och vi drog två vinare och spelade wii:t, satan vilken träningsvärk man får av det!!!!!!!!!
Tråkig julresumé men whatever..........................

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0