om julmiddag med mina beloved ones

Idag är jag glad, glad, glad!
Ägnade hela förmiddagen åt att städa lägenheten, fick hem IKEA-transporten av mina två nya fina svarta fåtöljer som gör sig fint i min lya. Älskar o ha svarta basmöbler, speciellt soffan då jag nu vid jul har röda kuddar o filtar, på hösten lite mer bruna orientaliskt inspirerade, sommaren vitt o gult och våren ljuuuustgrönt.
Så enkelt o billigt!
Beställde även en kille som kom o hämtade mina gamla fåtöljer och baxade dem till tippen.

Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten, dukat fint långbord och väntar på stora sällskapet vid halv!!
Göran, alla mina tjejer, Isak och hans pojkvän och hans lillebror som tände till när det var en middag med 5 lediga tjejer... haha!
Ska bli så kul och samla alla mina älskade nu innan jul när de flesta åker bort.

Maten (fetaostfylld kyckling, rotfrukter o potatis i ugn, minipajer till förrätt och glass med ägglikör till efterrätt!! snacka stolt jag är över mig själv!!) - står i ugnen.

CIAAAAO fan vad jag mår bra

Kommentarer
Postat av: R

fetafylld kyckling är en av mina favvosar.
Brukar iofs ha champinjonsås till det, men rotfrukter är sjukt nice också.

Nu sova.
God jul. Jag åker till Venezuela imorgon.

2007-12-21 @ 00:19:17
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0