Om klädbekymmer

Shoppade för över 3 tusen idag, eller ja, egentligen för över 16 om man räknar in vaion.
Men iallafall.
Ett problem har uppstått.
Det finns inte plats för mina nya fynd. Helt enkelt inte ett skrymsle som inte är överbelamrat med kläder.

"Men alltid går där att trycka in nåt" tänker ni.
Nej, galgpinnen med galgar är så tajt att man får ta i för att få ut ett plagg på en galge.
Högarna med vikta kläder i byråer är så höga de bara kan bli.
I villrådighetens tecken sms:ade jag Göran

"Jag får inte in mina nya kläder någonstans!! Det är fullt! Vad ska jag göra?"
"Rensa?"

Jävla arsel, tänkte jag då. Här har vi gått o varit tillsammans ett tag och han har mage att säga åt mig att slänga kläder?
Visst har jag neongröna magtröjor med kåt-tryck på men jag kan liksom inte slänga kläder! 
Det är som en spärr.
Enda utvägen som jag ser det är att flytta till större, mest logiskt eller hur?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0