Om min skärmsläckare

Jag har "Visa bildspel från Mina Bilder" som skärmsläckare.
Vilket betyder att vilken bild som helst jag har på datorn visas när jag varit ifrån den några minuter.
Detta har gjort att:

Mamma har sett ett foto på mig ståendes på ett bord med massa folk nedanför, i bh.
Att min granne sett mig däckad och spyig, i bh.
Att Göran sett mig hångla med Mr Pojkvänsmaterial, i bh.
Att Isak sett mig i en väldigt, väldigt skabbig killes armar, i bh.


Varför tar jag alltid av mig tröjan när jag blir full, kan man undra.
Nu vill ni bra gärna festa med mig va!
Närå, men detta har gjort att jag har bytt skärmsläckare. Faktiskt. 
 

Kommentarer
Postat av: R

Fan, jag var inge bra på å festa igår. Blev för full för fort men insåg faktum i tid och drog hem. Tur det. Men nu ska jag faktiskt försöka ta en vit vecka. Mm, just det, lycka till!

2007-12-09 @ 22:29:06
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Panthern

haha ett sådant bildspel hade jag också innan alla mina privata bilder visades på skärmen under en förfest...=)

2007-12-14 @ 12:30:23
URL: http://ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0