Om mina mobil-spasmer

Ibland får jag spasmer när ligger o pillar med min mobil.
Jag ska trycka på mittenknappen tills det inte händer någonting mer, detta gör att jag först kommer in på menyn, sedan meddelanden, skriva nytt och där kommer mitt senaste sms upp, eftersom det var ett ganska privat ett, till Göran kan man ju tro att jag skulle stanna här. Men nej, jag fortsätter trycka, skicka, adressbok och där kommer min moster Anna upp som jag i princip aldrig har kontakt med, klick på mittenknappen igen och så var det skickat.
Någonstans här kommer jag på mig själv och trycker febrilt på röd lur, röd lur, röd lur.
"Meddelandet skickat" Hånar mig.
"Hello your sexy thing, jag har precis klätt av mig och tänkte höra om jag skulle komma över och hjälpa dig med lussebakandet? Lussebakandet, inget annat" 

Som svar får jag "Jag tror du skickade ett meddelande som var menat till någon annan, till mig nyss"
Nej, det var till dig moster Anna..



Mina spasmer kommer snart ta livet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0