Om musik och nyår

Ryan Cabreras alla låtar
Om och om och om ut ur mina högtalare.
Hans röst trollbinder mig och får mig att tänka härliga tankar.
Det är så sjukt med musik, att en enda liten bit ur en låt kan få oss att kastas tillbaka tio år i livet eller till en händelse eller bara framkalla en känsla. Det är häftigt!!

Imorgon
18.00 nyårsmiddag hos Isak.
22.00 vidare till Alli och Vaxholm
00.00 Gråta lite för att jag inte för någon nyårskyss av min älskade
00.01 NYTT ÅÅÅR Nytt Jobb! Nya chanser!
00.13 Mer än salongsberusad troligen, pillipill med håret och festa och hävda mig.

Det är nämligen så jag blir när jag blir mer än salongsberusad.
Jag pillar med mitt hår som en besatt och hävdar mig i allt jag själv säger och andra. Högljutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0