Om my new me

Det slår mig helt plötsligt vad förändrad jag är mot bara för någon månad sedan, och jag vet inte vad det beror på.

Jag super mig inte dyngrak utan salongsberusad när jag går ut.
Jag skriver inköpslistor och handlar oftast bara 2 ggr i veckan.
Jag har en kille och håller mig till honom.
Jag har börjat tänka mer på miljön och tar tuben istället för bilen.
Jag ordnar middagar hemma.
Jag plockar undan efter mig.

Jag kan inte bestämma om jag bara växt upp och eller om jag gillar mitt nya jag??

Kommentarer
Postat av: Fashion By TK

Kan jag hålla med dig om. Innerst inne ville jag inte göra abort, men jag kunde helt enkelt inte föda och ta hand om barnet.

2007-12-27 @ 21:18:59
URL: http://fashionbytk.blogg.se
Postat av: R

Ingen fara. Det går över.
Snart är du tillbaka till ditt gamla jag igen.

2007-12-28 @ 10:48:51
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0