Om mys mys mys

Både jag o Göran grät till Step up igår, Han ville såklart inte erkänna det men man blir inte blöt i ansiktet av något annat liksom...

Sov kvar i hans lägenhet och var ärligt talat tvungen att gå upp och flytta ut hästhelvetet från sovrummet för den stirrade bara på mig. Helt otroligt, Göran älskar den och har betalt över 15 lax för den....
Lunch idag med hans bästa killkompis, Micke och hans tjej. Hon sa inte så mycket men Micke var helskön =)
Efter den promenerade vi hem men skiljdes åt för Göran ska åka till sina föräldrar i Tystberga och jag vill absolut inte följa med, än. 

Så nu ska jag fortsätta hoppa runt på mina rosa moln här hemma och ska vid åtta till Jossan som har vinprovning. Jättevuxet och jättefulla ska vi bli. inte så jättevuxet...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0