Om problem i familys nowadays

Lucas och hans bror hade inte planerat att komma ut till oss utan de blev så bara för att de var så less på sin familj.
För att de är så operfekta men vill vara så perfekta och försöker spela perfekta utåt även fast att den rostiga ytan skiner igenom rejält.
Jag förstår inte vad det är med folk?
Alla har problem, ingen familj är perfekt men ack så många vill spela perfekta som fan.
Alla par får fnurror på tråden ibland, alla föräldrar hatar sina barn ibland och viceversa, alla har ekonomiska problem ibland alla har problem och nedgångar men vafan ska man hålla dem inne för?

Jag menar inte att bara för att släkten kommer ska man vräka ur sig alla problem men Lucas familj har stora problem, när deras släkringar suckar över tonårsbarnen säger de bara " oohh jag och lucas bråkade aaaldrig, eller hur lucas? Jag förstår inte hur svårt det kan vara att uppfostra och hålla sams samtidigt!!"
- När Lucas sitter bredvid och har varit hos kontaktfamilj för att han bråkade så totalt med sin mamma...


Det är främst kvinnor som beter sig såhär tror jag, deras mamma super sig redlöst full på midsommar men på midsommardsagen 06.00 är hon perfekt sminkad, leendes och serverar frukost till alla andra mänskliga...

Jag vet inte var jag vill komma men jag är så oerhört less på detta, barn som vääxer upp i denna verklighet kommer inte ha en sund uppfattning om livet och om folk!
Människor blir för det första ointressanta om de är helt perfekta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0