Om rejäl uppdatering

Ja jag får väl ursäkta att det inte blir så många rader skrivna här...
Men allt är hekstiskt nuomdagarna.
Jag gick hemifrån igår vid 13 tiden och kom hem nu för en timme sedan...
Intervjuerna gick otroligt bra trots mina icke existerande referenser och betyg.
Ena jobbet var liknande mitt förra och de sökte bara en personlighet men det andra krävde lite mer utbildning och erfarenhet men de sa att de fick ett bra intryck av mig och att det faktum att jag var lättlärd var bra.

Mamma blev opererad nu ikväll och kommer komma hem den 20:nde om allt går bra, var uppe en snabbis med luciakrona på huvudet och försökte lugna hysteriska henne.
Jag förstår henne, och just nu skakar jag eftersom jag ska ringa vid halv tio och höra hur det är med henne.
Det har troligen gått bra eftersom den skulle vara färdig vid sex och de har inte ringt med något dödsbesked.....
Blä

Igår sussade jag i Görans tomma lägenhet och blev väckt av en kåt flåsande porrgubbe vid halv fyra.
Inte min Göran men dock min Göran i väldigt onyktert tillstånd.
Jag sov vidare och han med - på golvet.

Idag har jag julklappsshoppat, lunchat med tjejerna, träffat mammas kille för some serious talk, Varit på Görans kontor för första gången även fast han inte var helt vid sitt sinnes fulla bruk ( do the math..).
Det var helt otroligt fint och jag förstår att han jobbar över för det skulle jag med vilja i dem lokalerna!!


BRB ska bara fixa lite varma mackor och thé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0