Om snyggot

Jättebra. Nu gråter jag.
Snyggot-med-fru-och-barn skickade sms.
"Vadfan, har du sagt upp dig? Kommer sakna dig."

Jag är så jävla sugen på att ha honom som vän men det kanske blir konstigt...
Eller varför skulle det bli konstigt egentligen, vi har lagt det sunkiga ligget bakom oss och nu är vi på samma nivå igen.
Hmmmmmm.
Kan jag bjuda honom på lunch någon dag utan att han tror att jag vill något mer?
Om jag säger att jag har boyfriend??? Om jag säger att jag bara vill vara vänner???

Jag vet fan inte... Hatar mig själv

Kommentarer
Postat av: R

emma för fan, strula inte till det här med göran nu!
du verkar ju ha skitkul med mister G-boy.
varför kan du inte nöja dig en liten liten stund bara?

2007-12-08 @ 15:35:57
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0