Om taggad som få

Grrr vad jag är taggad inför kvällen!!
Har duschat i en timme och skrubbat hela mig och nu är jag inne på andra lagret bus, musiken pumpar och grankärringen över mig stampar säkert i golvet men det hör ju inte jag!!
Ida Sjöstedt- klänningen blir min partner in crime tonight.

image75


Till det mina svarta platåpumps, transparenta strumpisar och en tunn svart kofta om det blir chilly.
Göran har smsat hela morgonen, Isak har mmsat middagsmenyn, Alli har smsat tiderna och att jag måste ta med mig minst ett fyrverkeri. Honey, det är redan fixat!!






Kommentarer
Postat av: R

Fan va peppat!
Hoppas du får en grym kväll.
Jag är fortfarande osäker på om jag hinner hem till stockholm innan tolv. But if i do då jävlar!

Ses i bakisbloggandet imorgon!

2007-12-31 @ 14:45:54
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0