Ain't life good sometimes

Nu ska jag lägga mig i en muskulös, varm famn, med 20 röda rosor på bordet, ingen disk, se på bönder som är kära, tänka på allt jag ska shoppa den 25:e, tänka på den otroligt goda McFeasten jag åt, kyssas lite med världens härligaste tunga just för tillfället, dricka lite kaffe, prata massa onödiga men kul saker, skratta ut kaffet över hela soffan, borsta tänderna, ta på myspyamas, krypa ner under duntäcket med snyggingen och sova utan några oroliga tankar i huvudet.

















                                
         ...................förlåt.. är bara ovanligt glad o skrytig idag...

Kommentarer
Postat av: Robin

Det låter väl för jävla underbart.
Själv ska jag börja jobba om tre timmar. Och jag får inte krypa ner bredvid någon på ett par månader till.
Inte lika muntert.
Men jag är glad ändå.

2007-11-07 @ 20:52:12
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0