Fan

Skrev ett sjuhelvetes lång jävla inlägg men självklart kom "Sidan kan inte visas". Fuck.

G sov här inatt, och tjänade in pojkvänspoäng, han låg bredvid mig hela natten o höll om mig. Inte ens en påbörjan på något förförande eller shit.
Ännu mer pojkvänspoäng klirrade in när denna smskonversation utspelade sig
"Jag bjuder på middag ikväll, vad är du sugen på ?"
"Tjock fet jävla mcidonkan"
"Tjock fet jävla mcidonkan it is my dear"

Det är kärlek det! Jag älskar att sitta o gnida på galonstolar, kyssas med hamburgersörja i munnen och få flottiga fingrar.

Inget annat har hänt annars...

Förutom att jag kommer få häjd lön denna månad..
WOHOOOOO, ain't i good ain't i good ain't i good ain't i good
ain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i goodain't i good
ain't i goodain't i good
ain't i good....?
So fuckin deliciuos, och lägligt eftersom jag är pank efter Portugal.
I löööööve it
Jävlar
Nu Mcdonalds, sedan bonde söker fru och lite kyssar.
Ibland leker livet lätt hörrni

Kommentarer
Postat av: Robin

jag är uttråkad jag är uttråkad jag är uttråkad jag är uttråkad jag är uttråkad jag är uttråkad jag är uttråkad jag är uttråkad

2007-11-07 @ 18:20:36
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0