födelsedaag

Imorgonkväll kommer mina 5 favorittjejer på middag och snack och PLANERING av min och Alessandras födelsedag som ska bli den bästa ever!
Jag blir 22 (fult) och Alle blir 20 (fint vacker och underbart). Det är såklart henne vi ska fira mest och lägga tyngdpunkten på att få henne att få den bästa kvällen i hennes liv! (konstig mening..)

Herre min gud i himlen jag fyller 22! tvåatvåa.
Måste träna på att säga det snyggt, hade ångest när jag skulle fylla 21 om jag skulle säga tjugiett, chuett, tjugoen eller tjugoett när någon frågade hur gammal jag var.
lite coolt att jag fyller 22 den 22:a. En torsdag, då tänkte jag åka ut till mamma och middaga, på fredagen FESTA, lördagen FESTA och söndagen ha ångest, åldersnoja och njuta av alla presenter.
Blir finemang.

SMS från Isak "Dagens upptäckt; Billig hårfärg ger billigt resultat. Kom och hjälp mig genast"
HAHA, Darling då. Ska fixa alla ärenden och sedan gasa till honom och se vad mitt frisöralterego kan åstadkomma.
Min bil är arg på mig förresten, den startar aldrig på första försöket längre.. Bör jag åka till verkstaden med min pärla eller bara låta honom tjura?

Kommentarer
Postat av: Robin

Ska du köra bil när du druckit några glas vin?
Fan vi bor inte i L.A, tjejen.

2007-11-05 @ 15:39:11
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0