Fyra tankar i mitt huvud just nu

  • Flytta?(Är nådigt trött på Liljeholmen just nu. Vill bo ännu centralare i en mörk,gammal typ 1700-talslägenhet på Söder hellre än min kliniskt vita moderna sterila tråklägenhet. Eller bara göra en total makeover, Johnnie och Mattias, läser ni bloggen kom NUUU) 

  • Göran?(Han sa att han skulle ringa mig idag, han har inte ringt än. Jag Ringa?)

  • Bok? ( Har börjat skriva en bok, Vill ni ha utdrag ur den på bloggen? Maybe so. Den är inte självbiografisk på något sätt. Kanske lite Mr Ex i den, but that's it. Kommer mer om den senare. Nu undrar jag bara om någon datorkunnig läser här kan upplysa mig om det går att låsa ett Worddokument till lösenord? Vill nämligen inte ha den "fritt" när det är rätt många som använder min dator. )

  • Portugal?(Fundilerar på hur jag ska skriva för att kunna framställa el Porto så underbart som det faktiskt var. Och om jag ska ringa en viss italienare jag fick numret av?)

Kommentarer
Postat av: Robin

1. Kan ju hyra min lägenhet i hornstull på söder om jag kanske drar iväg i vår. Inte 1700-tal, men 1930 är det byggt.

2. Ring du, han kanske e bakfull och inte vågar.

3. Posta gärna ett utdrag av boken. Och jag vet inte om man kan koda, men göm den i en konstig mapp med programfiler som aldrig används och som ingen går in på.

4. Ring italienarien om du är sugen. Och om du är osäker på hur du ska framställa el porto; posta bilder och dölj ditt ansikte. Det är ju bara att lägga en svart fyrkant i Paint över ditt huvud typ.

2007-11-04 @ 23:41:07
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Andreas

öppna dokumentet du vill låsa, verktyg på menyn där uppe, alternativ, fliken säkerhet så står det där

2007-11-05 @ 12:28:49
Postat av: emma

Vart ska du draaaa Robin? Hornstull, det låter fint när man säger det... aldrig vart där tror jag. haha fin lght? hur stor? har lagt över den på usbminne men det är så jobbigt..
TAAACK ANDREAS, my hero for the day!! puss på er pöjkar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0