Gentleman in my own home

Tjejmiddagen blir inställd och flyttad till helgen då hälften av tjejerna fick förhinder.
Göran är här istället, just nu nere och köper panpizza. Lovely.
Han är verkligen bra på att kyssas men jag stör mig faktiskt på att han är en sådan gentleman, visst, på en restaurang och de första gångerna man ses.
Men inte i MITT HEM och SÅ MYCKET.

Jag hade en tröja med dragkedja som jag började ta av mig (no dirty thoughts..)
då kommer han och hjälper mig av med den. Jag frågade om han ville ha något att dricka och var påväg att ställa mig upp o hämta två glas vin "Nejnej, sätt dig. Jag fixar det" Han drar ut stolen, öppnar dörren och säger Ladies first" med ett äckligt leende......

Jag vet inte om detta kommer avta ju längre vi kommer i våran relation..
Får väl prata med honom annars men det kan vara svårt om det är en del av honom liksom..

Annars är han amazing, precis sådär lugn och mysig som jag vill att killar ska vara. Vi har mest legat i soffan och pratat och jag har fått babbla av mig om Portugal och han om sitt jobb som är pretty hard..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0