hemma

Kom hem vid tre, hade superenergi som jag alltid har och kollade på hela Sagan om ringen och somnade runt sju... Isak sov fint bredvid mig eftersom han supit bort sin nyckel.
Det var kameror upptryckta i ansiktet på oss hela kvällen så klicka er in på första bästa vimmelbildssajt och skåda mig, eller gissa vem som är jag. Det kan vara kul för er.
Testa era uppfattningar om mig, antingen tänker ni när ni ser en relativt ful, fet och osminkad tjej "Ah där är hon!" Eller så ser ni en hell of a pingla, snygg som satan med de snyggaste folket runtomkring sig och då tänker ni "Ah där är hon!"
Skulle jag råda er något skulle det bli att leta efter det sista alternativet.

Ja.........
Nu ska jag ta en dusch och väcka Isak. Tänkte ta en återställare men jag ska vara duktig och inte göra det eftersom jag ska köra bil.
Off to the shower, iiiiiskallt ska jag duscha. Mmmm....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0