Imorgon

Jävligt pepp inför imorgon. Tjejerna kommer på middag hos mig. Ska vara så ambitiös och beställa sushi och kinamat tänkte jag. Och be någon annan korka upp vinet så jag inte behöver göra någonting.

Vill ni förresten veta vilken hell of simultanförmåga (heter det så?) jag har.
På lunchen som är 45 minuter hann jag
Köpa ett par acnejeans, två koftor, ett nagellack och ett par skor, bestämma mötestid med chefen via telefon, ha telefonmöte med en kund, äta en cheeseburgare, lämna in skor på omklackning, köpa tårta och skicka 3 sms.

Är jag inte bra? Ni får själva räkna ut vilka saker jag gjorde samtidigt men jag kan iallafall säga att handsfree är guds gåva till det stressade folket.

Nu ska jag skära upp tårta, och koka kaffe till massa grabbar som "har möte", tror visserligen att de snackar brudar,bröl, sex och sprit. För det är väl det killar snackar om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0